Sommaren lite kort fattat!

Hemma framför datorn för första gången på evigheter. Jag hade tänkt försöka berätta vad som har hänt på det här sommarlovet som jag inte kunnat blogga om. Vilket är jävligt tråkigt eftersom det har varit så sjukt jävla bra. Jag har umgåts oändligt mycket med Tilda och Alex. Det är helt brutalt! Vi har även varit massvis med Tobbe, Robin och Martin. Så sjukt roliga människor. Vi har festat lite här och var. Dansat hela nätterna de gångerna, sjungigt högt till Bye Bye Johnny. Vi var ute och seglade med dem i helgen med Irma och då föll varenda lite bit på plats för mig. Jag har träffat världens finaste kille och är så jävla lycklig. Sommaren är svår att förklara för det är så mycket som hänt. Men ja vi har helt enkelt umgåtts med våra grabbar och det har varit bäst!
Nu ska jag hitta något roligt recept på något gott jag kan baka och sen ska jag lösa det som jag precis ställde till med.
Puss på er!
haha ful men glaada är vi.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0