Massa text alltså

Säger att jag ska börja blogga igen och så gick det inte så bra hahah!
Vad har hänt de senaste dagarna då? Var med Tilda och Irma på torsdagen morgonen och förmiddagen. Åkte hem och bakade åt mamma eftersom hon fyllde år. Grattis i efterskott bästa mamma ♥. På kvällen kom Alex hit, vi snackade om allt möjligt, kollade på film och hade det allmänt mysigt. Han är bra fin han! Igår så gick jag upp alldeles för sent. Hade lite svårt att slita mig från sängen.... he he. Jag stressade sönder sen tog vi oss in till Grönan. Där mötte vi upp Tilda, Irma och Linda. Köade till Mangus Uggla i ca 4 timmar. Sen spelade han i runt 2. Det var riktigt bra och en kul kväll med fina vänner. På kvällen sen åkte vi runt och jagade nyckel och sedan for vi tjejer till Tilda där nattmat väntade och sedan sängen. Idag har jag jobbat och firat mamma med släkten plus hunnit åka till Åkersberga och säga hejdå till Martin och Alex. Har en konstig känsla i magen, ååh vet inte vad. Nu ska jag packa min väska lite grann och fixa med biljetter och annat. Jobbar i morgon och sen ska jag till Tilda för på måndag, då jävlar åker vi till Grekland en vecka! Helt underbart ska det bli.
Så ja det var de senaste dagarna. Måste bara säga att jag har haft ett sådant underbart sommarlov, det är helt brutalt!
första dagen på sommarlovet, inte hade jag en aning om att allt skulle bli så här bra!
 

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0