Glada miner

Nu har jag fått tillbaka internet hemma så nu ska jag börja blogga igen! Fast just nu så är jag inte hemma utan sitter i Norrtälje och ska för första gången på evigheter åka buss!! Hahah fan vad sjukt alltså. Nu när jag inte har haft internet så har mitt liv bilivit så sjukt jävla bra. Jag har nog aldrig mått så här bra. Har världens bästa vänner, träffat nya som är här för att stanna och har träffat världens finaste människa. Det kan leda till något så jävla bra. Fy fan vad det känns underbart!! Ikväll ska jag, Tilda och Irma träffa Alex, Martin och säkert Tobbe och Robin i Åkerberga. Om 1 vecka så är jag, Irma och Tilda i Grekland för 1vecka sol, bad och dricka! Det kommer bli bäst! Mer som hänt kommer jag dra när jag är hemma framför datorn!
Massa glada pussar!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0