hejsan hopppasaann

tildisss ville ha något att läsa sååå jag skriver lite snabbt här även om jag är så trött och sjuk så jag vill bara vill sova.
Ja sjuk var det. Har troligtvis sen i lördags haft feber. Det har legat mellan 38,5 och 40 grader. inte inte kuuul:( Just nu är det 39... har precis checkat på twilight. man glömmer bort hur otroligt good den är. shit alltså.
hoppas veerkligen jag blir bättre snart då jag är trött på att vara sjuk. meeen ja vi får se, om det inte går över snart blir det vellan sjukhuset... saaad face.

Kommentarer
Postat av: Emma Dahlberg

ååhh twighligghttt <33

2011-09-11 @ 17:33:09
URL: http://emmadahlbergs.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0