When I see your smile

Tjollahopp!
Idag är jag på bra humör. Har ingen riktigt anledning utan känner mig bara riktigt bra. Om ett atg så åker jag mot skolan, har bara 3 lektioner idag och den sista är idrott så det blir nog rätt lätt dag. Har samma lärare hela dagen så då känns det inte lika jobbigt heller. VMA visades inte på MTV igår natt men i kväll klockan 22.00 visas det, tror nog tyvärr inte jag kan sitta och kolla då för ska ju orka skolan på tisdagen. Men får väl spela in det i kväll och se det när jag får tid. Har nu på morgonen gjort klart ett skolarbete och ska göra ett till i eftermiddag. Mamma tar hand om ponnyn min idag men resten av veckan blir det jag som ska rida henne. Tävling på söndag ju. Jag är inte lite taggad. Det ska bli så galet kul. Menmen, nu ska jag kanske kolla på lite mer Weeds som jag gjorde nyss och sedan packa och åka till skolan. Ha det bäst så hör jag av mig när jag kommer hem från skolan.

Lagom sexy bild :)


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0