We rasie it up this offering

Skoldag som inte var som vanligt, skönt. Men nu har jag inte pappret med frågorna om djurkunskapen hemma typ och de skulle vara klara i morgon. Får komma på någon dålig ursäkt, le och blinka lite med mina stora ögon hehe.. Om en stund ska jag se på Idol och sedan blir det sängen rätt snart efter det om jag inte får tag på de där frågorna. I morgon blir det vanlig jobbig tisdag. Men mamma har en suprice till mig ute i stallet, hihi jag är väldigt nyfiken på vad det kan vara. Får se i morgon helt enkelt. Ska ta med mig min kamera i morgon och knäppa lite kort på ponnyhesten :) Från och med denna vecka ska jag även börja jobba henne mer i galoppen. Hon börjar gå så himla bra i traven nu så ska ställa lite mer krav på henne och komma framåt! Nej men nu ska jag leta lite till efter de där dumma frågorna och annars sms Irma och fråga henne om hon har lappen.


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0