You are the sun in my life

Nu hinner jag skriva.. Igår kom jag hem klockan 21.00 från stallet efter en hoppträning som jag inte var så nöjd med. Jag är dock sjuk och igår så orkade jag itne rida fram henne hela tiden vilket behövs för annars blir hon så tveksam. AK sa att det såg jätte bra ut och det syntes på mig att jag inte riktigt var frisk för jag brukar rida så mycket bättre och tuffare. Förutom att jag var svagare än vanligt så var Rudy inte med på vad jag ville.. Hon brukar kicka när man lägger på spöt för att få henne lite framåt om hon inte lyssnar på skenkeln, igår kicka hon mot sporren också, det kan inte ha sätt snyggt ut men ponnyn ville inte lyssna ett skit på mig. Idag är jag då hemma och mamma får ta hand om hästen min. Hoppas verkligen att jag blir bättre så jag orkar rida som jag brukar på söndag när det är första omgången i ponny allsvenksan div II. I dag ska jag inte göra så mycket mest ta det lugnt och ladda inför på söndag så jag inte går och blir sämre. I morgon har jag fullt upp, men ska försöka att ta det så lugnt jag bara kan och klä på mig ordentligt när jag är ute så jag inte blir sämre. Får plocka fram dunnjackan. Kanske ska visa upp min ponny i morgon då de ska ha ponny visning i stallet. Anna tyckte i alla fall det eftersom jag har en renrasig connemara. Vi fick även våra nya klubbjackor igår. Oh va snygga de är! Bilder på dom kommer.

hon är underbar hur som helst


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hahah joo kanske det :p

2010-09-03 @ 17:42:53
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0