the whole world stops for a while

Kvällen har bestått av Weeds tittande, grymt bra serie. Chattat med underbara människor och bara lallat runt. I morgon börjar jag inte förens 13.00 som vanligt vilket betyder sovmorgon och att jag hinner ta itu med lite uppsatts grejer på morgonen så kanske jag kan ha eftermiddagen fri och kolla på Video Music Awards. Förra årets VMA var helt galet bra, dock för att de släppte en New Moon trailer men ändå. Grymma frammträdande och galen live chatt. I år har jag ingen anledning att sitta uppe hela natten så kan lika gärna spela in det och kolla på det i morgon kväll. Nu ska jag nog röra mig lite snabbt mot duschen och sedan sova. Ha det så bra så hörs vi i morgon innan jag åker till skolan.

When I see your face there's not a thing that I would change cause you're amazing, just the way you are

- vackert är det ända jag har att säga,

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0