Sweeter then heaven and hotter then hell

Måndag kvällen överstökad. Har spendrat denna kväll mesta dels med Weeds, det är lite grann beroende framkallande ja. Även lite naturkunskap är avklarad. Men efter 1timme med det så tröttnade jag verkligen och la boken åt sidan för att nu.. Mer Weeds och sedan sängen förmodar jag. I morgon är det tisdag och det är väl inte direkt min favorit dag i veckan. Men får pallra mig igenom den helt enkelt bara. Resten av veckan kommer i alla fall bli bra. Slutar 12.00 på Onsdag och på torsdag ska jag sova hos Irma med Matilda. Ska bli roligt. Sen är det bara fredag kvar. Det kommer nog gå snabbt. Nej nu är det Weeds som gäller. Måste spela in VMA i kväll också så jag kan se det nån dag!

Dagen jag sent lär glömma, första tävlingen, Roo Gård, Tammers Robin Hood ♥, första placering


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0