"So it isn't just about me ?"

Jag funderar starkt på att ta mig i kragen och gå och sova. Känner att om jag ska bli av med denna jävla förkylning så måste jag vila och åter vila. I morgon blir det nog inte så jätte mycket lugn och ro eftersom jag träffar Irma och Emma och med dessa personer så går det inte. De är ju så jävla underbara. Bättre tjejer får man fan ta och leta efter på tok för länge. Ni lyser upp min dag när den är som värst. Jaa, så då var det väl bara att sova då skulle jag tro. Känner faktiskt att det skulle vara riktigt skönt, meeen först så blir det lite Eclipse scener på repeat. mumms på det säger jag bara.

som typ, öppnings scen, slutscen, tältscen, ensammaiedwardshus scen osv.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0