Oh your in my veins

Min häst är bäst bäst bäst! Hon gick som en jävla klocka idag. Lyssnade och börjar äbtligen gå någolunda bra i galoppen också. Nu vet jag vad jag ska jobba med framöver och jag ser verkligen fram emot det. Skoldagen flöt förbi ganska fort. Nu är det bara 2 dagar kvar i skolan sen är det helg. I morgon torsdag är det ne jobbig dag. Torsdagar hör inte till mina favorit dagar, Bara jobbiga lektioner. Naturämmnen, matte och datakunskap = inte mina favorit ämnen nej. Ajja nu ska jag nog duscha, dricka te och sen söka mig mot min säng och sova. Puss

Allas favorit trio, right? :)


Kommentarer
Postat av: tilda melkersson

OM det är?!?! :D Fast Jake är kanske inte riktigt favoriten då (a)<3

2010-09-28 @ 07:13:51
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0