I now that we can be so amazing

Jag borde verkligen inte sitta här. Borde sitta någon annan stans uppslukad i mina skolböcker. Men hör ni inte hur tråkigt det låter!? Haha. Skolan idag var soft, 2lektioner med samma lärare är skönt. Ut till stallet sen. Rudy ömmar fortfarande på vänster fram.. SKa ut i morgon också och se om hon är värre eller om det är bättre eller lika som idag. Får avgöra på fredag om det blir tävling eller inte. Hoppas verkligen hon blir bra för de lilla jag red henne igår innan jag märkte att hon inte var helt okej så kändes hon riktigt toppen, lyssnade som aldrig förr. I morgon har vi bara tråkiga lektioner. Får se hur man ska orka haha. Hör av mig mer i kväll efter True Blood och duschen. Nu måste jag plugga lite mer, snart heheh.

Jag älskar denna bild. Ser upp på världens bästa.


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0