I love just who you are

Jag hamnar framför denna jävla data när jag igentligen borde göra nått annat.. Ska snart skriva in en rapport på datan och skicka iväg den till en lärare vars mail jag kom på att jag inte har. Smart jobbat Lina. Riktigt jävla starkt. Suck säger jag bara. Men men, hade som sagt två prov idag och det gick hätte bra! Blir så stolr över mig själv. Speciellt eftersom jag verkligen inte hade pluggat mycket på det där alls. Hoppas på bra betyg men får se vad som händer. Slutade kvart i 2 idag, så galet skönt hann även med halv 3 bussen då. Red ut på min pärla och hon var jätte duktig. Nej nu måste jag försöka ta reda på den där mail addresen så jag kan fixa med den där rapporten och sen göra något roligt.

Söt liten häst man har :)

Kommentarer
Postat av: EMMAAA

hahaha vem ser itne liten ut jämnfört med TRUZZZE ! :D <33

2010-09-21 @ 19:38:31
URL: http://theblondeones.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0