I like how you make me feel

Jag vill blogga men jag hinner inte.. Gymnasitet + häst = dligt bloggande. Det är svårt att hinna med och jag måste sätta hästen och läxor framför datorn. Har de senaste dagarna kanske suttit 30minuter vid datorn samanlagt varje dag. Det känns skönt men hur ska man kunna blogga på det sättet? Jag vet faktiskt inte. Får se hur länge jag orkar hållla på så här. Idag slutatde vi faktiskt 12, vilket vi gör varannan onsdag men sedan var jag i stallet resten av eftermiddagen och när jag kom hem var det mat och sen gjorde jag läxor. I morgon ska jag hoppträna och köpa klubbjacka. FETT MED NICE! Annars så rullar allt på. Man börjar komma in på rutinerna nu. Nu ska jag dricka te sen ska jag läsa lite ur The Host och sedan ska jag sova.

sööötaste, lerig och mest älskad

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0