Girl you are amazing just the way you are

Min älskling är bra igen. Herregud va skönt de var att komma ut idag och se att hon är som hon brukar. Jag kör på tävling på söndag. Känns hon inte bra i LC så får jag stryka mig i LB men ska åka iväg i alla fall. Skolan idag var helt okej. Emma var med fram till lunch, galet vad bra det var. Emma är riktigt fin den tjejen! Annars så var skolan väldigt seg. I helgen ska jag plugga rumpa av mig. Eller i alla fall hela lördagen. I morgon är det fredag och de kommer nog bli en rätt skön dag. Ska ut till hästen efter skolan och rida henne. Känns så bra att säga rida henne. Heheh. Annars så är det itne mycket. Livet rullar på och nu är jag på jätte bra humör igen! UNDERBART!

världens vackraste ponny, bäst inifårn och ut

Kommentarer
Postat av: Emmaa

LINA! du är fin om någon, bääästaste som finns :)!

2010-09-20 @ 00:15:15
URL: http://theblondeones.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0