Cause you are everywhere to me

Har nu inte bloggat på 5 dagar, måste erkänna att jag saknar att skriva, haha! Min vecka har varit helt okej, skolan går fort förbi och ponnyn går som aldrig förr! Tränade lite för Mirah i torsdags tillsammans med Emma och hon var hur fin som helst. Blir så jävla glad sånna dagar. Vändbar är hon också. Med mer träning och tävling kan detta bli bra. Min ponny är så jävla otrolig. Annars så är det liksom inte mycket som händer. Dagarna rullar förbi. Nästa helg ska jag tävla igen. Galet vad jag längtar. Ska starta min första LB tillsammans med Rudy, det är även hennes först LB. Ska bli spännande och se hur hon går. Vet med mig att hon ofta hoppar mycket bättre när vi kommer upp lite på hjöderna eftersom hon tycker det är så kul. I morgon ska Irma tävla, jag tänkte följa med men sedan så kände jag att jag behöver vara hemma lite, träffar nästan aldrig min familj längre. Men med detta inlägg så kommer jag tillbaka. Ska försöka hinna med varje dag.

världens och åter igen världens finaste och bästa ponny

Kommentarer
Postat av: tilda melkersson

så jävla fin :D<3

2010-09-11 @ 23:26:29
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0