Cause it goes on and on an on

Hela helgen gick åt till hästen. Bloggen blev laggd på sidan.
Tävlingen i lördags gick helt okej. Hon är lite slarvig med benen i LC och river lätt. Rev 1hinder i omhoppningen i förklassen. Hon var så sjukt trög.. I Lag klassen gick hon mycket bättre framåt men då rev hon ett hinder för hon blev nog lite för lång innan hindret. Jag är lite halv nöjd. Det kunde ha gått bättre men men. Var på bio efter vi tävlat. Såg I rymden finns inga känslor. Så sjukt bra film. Verkligen galet gulligt. Igår var jag hos Irma nästan hela dagen med Emma, Maya och Matilda. Vi hade det jätte mysigt. Nu är det måndag igen och snart skola. Rätt slapp dag men ska ut till pappa efter skolan och städa på hans jobb och tjäna lite mer money. Nej men nu ska jag nog fixa mig inför skolan och sen hitta på nått.

älskade ponny

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0