And everytime you close up i shiver

Hur fan ska man kunna förklara för någon som aldrig upplevt känslan av det jag känner ? Min häst är det absolut bästa som hänt mig. Hon är den finaste och mest underbara varelse på denna jord. Igår var hon så underbar. Vi gick runt vår första LB med i pet efter de sämsta förberedelserna någonsin. Hon var helt slut och ändå så kämpade hon in i det sista. Travhoppade nästan hela banan. Fy fan va hon är underbar. Bussigare ponny finns inte. Men bättre förutsättningar kan detta verkligen leda någonstans! På lördag är det Allsvenskan igen och då ska vi kötta med laget. Men nuu, ska jag plugga rumpa av mig. Skolan börjar som vanligt 13.00 idag. Så hinner plugga massvis idag hehe.. 2prov i morgon och 1 prov idag. KUL. Nej verkligen inte.

Shiver - Shawn Desman


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0