Messing with that!

Jag hade skrivit ett inlägg på datan och gissa vad den bestämmer sig för? Jo att lagga fast. Det blev bara för mg att stänga av den och lägga mig här i sängen med min iPhone i stället. Skriver allt med en tumme också, för den andra har jag plåster på och kan därför inte skriva med den på min älskade telefon. Aja nog med det! Ska sova nu tänkte jag så jag orkar med morgon dagen. En lång torsdag med jobbiga lektioner.. Men det ska nog funka hoppas jag :) Sov gott nu gör det ska jag göra! Btw; Hahaha när jag skrev with i rubriken föreslår telefonen att jag ska skriva whiterspoon ? Som Reese alltså hah :)

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0