You've been living your life alone

Hemma efter en lång dag i stallet med fina vänner.
Dagen har varit super kul, som det alltid är. För det mesta. Ridit Kiss Me idag som jag inte gjort på hur länge som helst. Han är ju lite speciell men så charmig :) Det gick väl helt okej, kanske komemr rida han lite mer senare också. Eftersom jag är den ända som är tillräckligt kort. Skulle sedan rida Rudy men när vi tar in henne så märker jag att hon är svullen runt ögonen och sedan när jag börjar borsta ser jag att hela hennes huvud är svullet.. Stackars lilla snutte ponny. Hoppas verkligen att hon blir bra tills på lördag när jag ska tävla! Nu så sitter jag här och är trött och har ont i huvudet. Vill helst bara gå och sova men det kan jag inte. I morgon måste jag skriva klart två äckliga uppsatser. Sen är jag ledig onsdag torsdag fredag. Väldigt nice!


Snutte ponnyn som mååste bli bra!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0