That's when I look at you

Jag har gått och blivit jätte sugen på att byta hårfärg igen. Den här gången vill jag ha ljusare hår igen. Inte platina blond som jag var för ca 11-10månader sedan utan mörk mörk blond. Har pytteliten utväxt som är ljusare än den färgen jag har nu. Den färgen jag har nu skiftar regält. Alltså den går typ i mörkbrunt/brunt liten ton av röda nyanser här och där. Eftersom jag har lite rött pigment i mitt hår så får jag lätt röda nyanser i håret, vilket jag inte har något emot eftersom jag tycker rött hår är jätte fint. Speciellt om det är äkta mörk rött. Ska kolla runt lite på internet nu och se om ja hittar någon hårfärg som nån rekomnderar när det gäller ljusare färgning. Funderar på L'oreal Paris där man först färgar och sedan slingar. Låter som något jag är intrsserad av faktiskt.


Mitt busiga hår. Hihi tycker det ser väldigt busigt ut på bilden. Men här ser man skilnaderna på färgen, skiftar kraftigt på sina ställen. I topparna är det mörkare sen blir det ljusar och här och var ser det lite rött ut ibland.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0