Here we go again!

Det är så kul att se att besökarna går uppåt! Synd att man då inte kommer kunna blogga på mer en 1vecka. För nu är det verkligen snart dags! Om 12timmar så kommer vi vara i Italien. Den här dagen har inte varit direkt rolig. Har inte varit med om något segare, seriöst! Känns som 19 november all over, speciellt när vädret är äckligt också. Nu har jag snart packat klart, några små saker jag ska kolla, som laddare till mobil och kameraladdare sen är jag nästan 100 på att jag har fått med mig allt. I morgon bitti blir det upp klockan 02.00 för att ta med sig allt ut i bilen och sedan åka iväg mot Norrtälje och träffa alla. Det kommer komma ett blogg inlägg på flygplatsen innan jag drar men sen så är jag i Italien och då kommer det nog inga mer inlägg på 1 vecka. Har ingen aning om det det ser ut men internet där nere. Det får vi helt enkelt se. Kommer dörför lägga upp ny deisgn snabbt(inte ny men ändå) så alla fattar varför det inte kommer nått helt plötsligt! Nej nu måste jag verkligen fixa det sista så jag kan hoppa i sängen och försöka sova några timmar i alla fall.

this crazy bitch goes to Italy in the morning!


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vill du ha fler besökare till din blogg? Har just nu en tävling där du kan vinna 50 spotlights till Bloglovin och kan då reklamera gratis för din blogg i 4,5 timmar på bloglovin!



Passa på nu när det inte är mycket folk som är med, för då har DU större chans att vinna! http://fatmas.blogg.se/2010/may/tavla-om-50-spotlights-till-bloglovin.html#comment

2010-05-24 @ 17:04:25
URL: http://fatmas.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0