This is the best way to live

Jag är sugen på ny design igen.. Inte något allt för komplicerat men funderar på att fixa en dropdown meny och sen en ny header. Tror inte jag har tid att fixa en ny nu.. Kanske sen i natt nån gång. Haha varför jag skriver i natt är för att jag tror att jag inte kommer kunna somna direkt tidigt i kväll. Sov 12timmar i natt så då blir det svårt att somna sen. Har köpt nya hörlurar idag! Riktigt nöjd. Nu borde jag plugga men jag känner verkligen inte alls för det. Ska skriva klart en uppgift när pappa kommer hem sen får jag göra resten i natt! Fullspeckat schema i natt? Jo det låter som det. I Morgon är den äntligen den 17maj vilket betyder att Muse släpper sin nya låt Neutron Star Collision (Love is forever)! Låten som även kommer finnas på Eclipse soundtracket, låten släpps som första singeln från soundtracket. Om 1 vecka så håller jag på att packa det sista inför ITALIEN! För i natt om en vecka så bär det av. Det är så nära nu att man nästan kan ta på det. Längtar verkligen, det kommer bli super duper underbart tror jag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har haft en fin helg med både fest, filmmys och fika med vänner. Vad händer ikväll? kram

2010-05-16 @ 18:58:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0