I broke all the rules but baby i broke them all for you

Jag har världens bästa ponny! Rudy är bäst bäst och åter bäst! Har aldrig varit så här stolt över henne. Hon kan minsann! Bara man är bestämd så går det även med denna lilla prinsessa. I LD så gick vi felfria och jag var överlycklig eftersom vi aldrig gjort det förut. Sedan taggade jag om inför LC. Startade sist och jag kom på en 2:a placering. Om hon inte hade rivit sista hindret hade vi vunnit! Jag är så otroligt stolt över Rudy! Nu vill jag verkligen ut och tävla mer när jag vet att det är inte omöjligt att det kommer gå bra.






Så otroligt satans snygg hästen är alltså! Kul att kolla på lite bilder precis efter jag varit inne på banan. Hela jag lyser som en solstråle, var otroligt glad.

Kommentarer
Postat av: felli

gud vad fin häst :d

2010-05-17 @ 20:20:33
URL: http://endastfelli.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0