Can you hear my heart beating like a hammer?

Hemma efter en heel dag i stallet! Min dag har verkligen varit skit bra! Hur mycket skratt som helst och sen ute i solskenet hela dagen.  Ridit Kiss Me och Rudy och det gick hur bra som helst. Kiss Me är en rolig liten typ, ska bli kul att rida han lite nu och då. Sen min Rudy är ju underbar så är det bara! I morgon blir det också en hel dag i stallet! Vi ska även börja bygga på terräng hinder. Jag och Irma har en hel drös med planer! Säger bara: färger, brevlådor, Twilight, Tokio Hotel, gaaaaalet! Det kommer bli hur jäkla awesome som helst! Är verkligen tokigt taggad inför det. Kameran ska med i morgon så jag ska nog ta lite tokiga bilder också! Hoppas Irma och Maya vill bli fottade bara. Heheheh eller så är man busig och tar fram kameran ändå och tar kort! Jag känner verkligen att jag lever på topp just nu! Är verkligen så extremt glad. I morgon är det en speciell dag... Robert Pattinson fyller 24år! Själv ska jag baka en tårta till hans ära, och umgås med Sofia och kolla på filmer som Rob är med i. Vilken super kväll alltså!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0