I need another story

Senaste dagarna har jag haft fullt upp och helt enkelt inte haft tid. De senaste dagarna kommer därför visas i bild format ;) Alltså: Torsdag, Volleyboll tunering med Specksfoto. Fredag, Valborg firande med klassen och jobb hela kvällen. Lördag, Hängt med på tävling med Irma och sen stallet med fin fina tjejer!





Lite bilder från de senaste dagarna! I morgon blir det upp tidigt och ut till stallet för att följa med Irma på tävling igen. Kommer bli riktigt kul tror jag. Senare på dagen blir det åka hem till faster och äta lite middag. Får se om ja går upp till skolan och ser på 7ornas musikal med klasskamrater eller om jag åker hem och sover ;)

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Herregud vad jag älskar klassen :)

2010-05-03 @ 21:48:46
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/
Postat av: Mirah

ÅÅh, vilka fina bilder på Irma! Vill ha! Kan inte du skicka dem till mig? :)

2010-05-09 @ 14:11:14
URL: http://mochu.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0