There's gonna be an accident

Onsdag morgon och snart sticker jag här i från och åker ut till stallet i solskenet. För idag är verkligen jääte fint väder också. Klockan är bara 9 på morgonen och det är 10°C ute! :D Sådant gör mig glad. Då behöver man inte klä på sig som en idiot. Okej, när jag kör moppe så kommer jag klä på mig ändå för annars kommer jag frysa. Det var lite kul, igår när jag skjutsade min bror till bussen så hade jag vantar och han hade inga. När vi kom fram var mina fingrar mycket kallare än hans. Min händer är verkligen inte roliga att äga! Det blir inga mer uppdateringar för förens jag kommer hem, och när jag gör det ska jag göra klart ett skolarbete. I eftermiddag så kommer det även ut vilka artister som kommer vara på Eclipse soundtracket! Jag är verkligen spänd inför det. Vet redan att Muse kommer vara med och de kommer släppa den första singel från soundtracket som kommer ut på måndag! En helt ny låt från Muse, låter riktigt fint tycker jag! Nej nu ska jag springa och klä på mig kläder och sånt där sen åka ut till stallet och hjälpa till!

Som vanligt har jag världens dåligaste humor! Hahah Men kolla va söt hon är på andra bilden!
En liten låt som ja tycker alla måste höra! Infra-red - Placebo

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0