There is so many ways to love you

Hemma igen men snart åker man bort igen.
Tävling idag igen med Irma. Hon och Sten var jätte duktiga! Maya och Salme var med oss så vi var ett helt gäng. Haha eller inte ? Ajja. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva för något, det har liksom inte hänt något speciellt de senaste dagarna. Inget som har fått mig att freaka ut totalt. eller i torsdags när ja fick smink stulet men då freaka ja ut av en dålig anledning. Ska man freaka ut ska det ju vara bra. Eller hur!? I morgon är jag ledig från skolan, woho! Har riktigt sug efter att åka ut till stallet och rida med Irma men det är ju så att jag skulle behöva skriva klart två uppsatser, eller ja tre stycken. Ska göra klart en i kväll sen ska jag kolla på hopptävlingar. Fått extremt tävlings sug nu. Nej nu ska jag nog ut eller nått. Det är fint väder!


Rudy är världens sötaste ponny så det så. Hon kanske itne är bäst men snyggast är hon! ;)

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0