The best news ever

Jag har aldrig varit så här frusterat avundsjuk och överlycklig . Okej kanske men ändå. Läste nyss lite Twilight bloggar och såg att igår var det några lyckliga fans som var på Oprah igår när de spelade in avsnittet som Rob, Kristen,Taylor och Dakota kommer vara med på(visas 13maj i USA) som fick se en av de första klippningarna av ECLIPSE! LIKSOM HALLÅ! De har fått se Eclipse, inte den klara versionen men det är ju Eclipse. Läste igenom lite vad de sagt och alla som hade skrivit sa: Amazing, the best movie I've ever seen. Lot's of Edward/Bella love, The leg hitch is in. aaaaaaaaahh! Mycket romantiskt mellan E/B. Jag kommer vara i paradiset och THE LEG HITCH. Herre gud.. De sa även att det var humor, ''sexual humor''. Jag tror seriöst att Eclipse kommer bli awesome. Sedan... The Twilight Saga Breaking Dawn kommer ha premiär... 18 november 2011. Det här är för mycket bra nyheter för mig på för kort tid... Jag satt förtusan och halv grina när ja läste vad de tycket om Eclipse. Hur ska jag klara av detta!? Plus att de släppte även en ny bild från Eclipse.

Jag är överlycklig just nu. Ska springa ner kolla på GA & True Blood nu och berätta allt för min mamma som kommer tycka jag är galen! :D


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0