Soulless is everywhere

Hemma från skolan och nu var man klar med skolan för denna vecka. I morgon är det skolmaran med pga min fotproblem så behöver inte jag vara med på det. Så i stället ska jag vara i stallet hela dagen rida och snacka skit med Irma ;) Det blir mycket roligare än att gå runt elljus spåret. Ska försöka göra klart miljövårds uppgiften tänkte jag men har faktiskt inte alls lust med det. Ska nog vänta tills min älskade pappa kommer hem. Han har faktiskt varit borta i 1 vecka nu! Menmen, solen skiner faktiskt ute idag så man kanske ska passa på och gå ut och sätta sig. Ska nog vara så fräck så jag ska ta fram kameran, göra en smoothie, fota lite och sen sätta mig ner med underbara Eclipse och påbörja den för 5:e gången! Låter riktigt fint enligt mig ;)

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0