Sing for absolution

En dag som har varit helt okej men kunde varit bättre.
Har varit på halv dåligt humör hela dagen idag.. Vet inte riktigt varför. Vi slutade 12.15 idag för våran musiklärare dök aldrig upp. Så vi drog där ifrån. Gick ner på stan och fikade. Riktigt mysigt. Resten av eftermiddagen spenderades med fysik uppgiften. Men nu är den äntligen klar! I morgon ska jag skriva klar miljö vårds uppgiften sen är jag så gott som klar med allt skolarbete! Så grymt skönt. Samtidigt har jag lyssnat på musik som Stephenie Meyer lyssnade på när hon skrev Eclipse och New Moon. Grymt bra låtar! Har nu i en timme ungegär suttit och blivit jätte inspererad till att tatuera mig. Något som jag verkligen skulle kunna tänka mig är 'Be Safe' på handleden. Precis som på bilden här nedan för. Sedan några noter från en låt skulle också vara något. Tyvärr tror jag inte mina föräldrar skulle gå med på detta..

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0