Our rights, our wrongs

Klockan blev helt plötsligt rätt mycket insåg jag. I morgon blir det en stalldag, precis vad jag behöver. Komma ut och vara där hela dagen. Sen är det ju ledigt resten av veckan. Då ska jag passa på att skriva klart miljövårds uppgiften. Mellan alla timmar jag är i stallet. Hmm borde planerat det där lite bättre tror jag. Men bestämmer jag mig bara för att sätta mig ner med det där så gör jag det och får det klart på en kväll. I morgon så kommer det även komma upp vilka som har blivit nominerade till MTV Movie Awards 2010! Ska bli kul och se vilka och sedan börja rösta som en galning! Startlistor inför på lördag borde komma upp imorgon också. Så allt blir det nog en bra dag ska ni se! På torsdag är den 13 maj, då kommer äntligen Twilight Oprah avsnittet ut! Alltså ett helt Oprah avsnitt med bara Twilight. förhandstitten på avsnittet såg riktigt intressant ut. Ska bli så kul med en helt ny fräsch intervju.

Robsten får samma gammla fråga: Are you guys dating or not? Men vad ska man göra, alla är ju så extremt nyfikna på svaret! + Jag har aldrig varit så avundsjuk. Det skulle verkligen inte vara fel om självaste Robet Pattinson kom och knackade på min dörr. Nej fy tusan vad avis man blir alltså!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0