our hearts combined like a neutron star collision

En dag som jag verkligen inte har användt. Har bokstavligen talat inte gjort ett skit idag i skolan! Satt ute på lektionerna och stekte i den underbara solen och lite färg har jag allt fått. Kultruveckan invigdes idag vid 12. i sjön lite grann, det lät inge bra tyckte vi men applåder fick vi i alla fall. Sen bar det av ner på musikskolans danssal för att öva dans men min fötter dog direkt. Känner att jag blir svårt i morgon. Sen böev de hemfärd och skulle igentligen åkt och hopptränat idag med det blev inget så jag och Irma hoppade lite hemma. Det gick väl helt okej. Inte alls lika bra som i lördags. Slog även i knät under ridningen så det gör äckligt ont i knät nu. Lycka till att jag ska kunna dans i morgon. Jo vist hej tjena! Sen mina fötter kommer inte hålla för det heller. Så va fan ska jag göra nu då? Helst vill jag bara åka ut till stallet med min mamma kommer aldrig tillåta det. Får väl åka dit och sitta där och uggla. För jag tror knappt att ja kan vara me. Blir lite arg på mig själv. Skulle valt något annat menmen. Idag har jag inte lyssnat på någon annan låt än Neutron Star Collision(Love Is Forever) - Muse. Den är helt underbar! Älskar den verkligen. Nu resten av kvällen som inte är så lång vet jag inte riktigt alls vad jag ska göra. Ska väl prata med mamma och se vad hon tycker att jag ska göra. JUSTE! Rob har klipp av sig håret!... Okej jag vet jag vet det är hans liv men älskade hans hår! Det var ju underbart. Intalar mig själv, det växer ut det växer ut det växer ut. Men han är ju snygg hur som helst men ändå.. Haha det var mitt lilla damp utbrott under går dagen.

Den här bilden är ju inte lite söt alltså:) Robsten fan som är så blir man lite fnittrig.
(Han har sitt underbara hår kvar på bilden!)
JUST KISS HER ALLREADY!

Kommentarer
Postat av: Fanny Lu

Tackar! ;D

2010-05-19 @ 15:35:01
URL: http://fannysen.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0