Oh love, just call me by my name

Det vart ingen uppdatering igår. Jag vet faktiskt inte riktigt varför. Orkade tydligen bara inte. Idag hade jag tänkt att åka till till Stockholm, 2 av mina kompisar ska söka till IDOL. Själv hade jag också tänkt att söka men var inte alls säker och sen fick jag reda på att de hade bestämt sig för att åka klockan 6 i morse så då backade jag ur eftersom jag kände att jag verkligen var tvungen att sova. Får söka nästa år istället ;) hahah. I stället dag ska jag ut till stallet och vara där i hela dagen. Det låter enligt mig mycket bättre än att stå och köa och trängas inne i Stockholm en hel dag. Blir väl där ute hela dagen. Ni får ha en super dag, för det kommer nog jag ha ;)
Måste bara tillägga att jag nyss lyssnade på en cover av Never Think av Robert Pattinson. Herregud vad fin den låten är alltså. Jag menar liksom hallå! Hur kan man bli mer perfekt en vad han är ? Svårt att hitta nån tror jag..

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0