love is forever, we'll die, we'll die together

Musik dygnet om? Känns nästan som det.. Lyssnar alltid alltid på musik när jag sitter vid datorn. Kan seriöst inte låta bli, det skulle bli så extremt tråkigt om man inte lyssnade på musik.
Igår hände det så sjukt mycket saker, enligt mig en av de bästa dagarna på länge. Oprah avsnittet med bara Twilight, 3nya scener från Eclipse, 30sekunders förhandvisning av Muse nya låt Neutron Star Collision (Love is forever). Var helt hög på livet igår alltså. Herregud vad bra allt var! Sov även hos Sofia och vi hade det som vanligt riktigt super. Idag har jag varit ute i stallet halva dagen, ridit Rudy barbacka och hon gick super! Känns bra inför i morgon då jag ska tävla. Sen red jag även Karlo som inte direkt var den lättaste hästen att jobba med. Så lång på alla håll och kanter. Efter det var det bara att fixa med alla Rudys grejer packa och sådant putsa upp lite saker fixa fårskins padden och även putsa på snutte ponnyn. I morgon blir det upp rätt tidigt eftersom man ska ut till stallet vid 7. Hoppas verkligen på en lyckad tävlings dag i morgon! Att Rudy är på bra humör och att jag inte går blir jätte nervös! Ska fixa ihop mina kläder inför morgondagen och kolla transporten och sådant tråkigt!

Underbara Muse! På måndag får vi hela låten. Snacka om att jag längtar!

Är de inte för härliga? För er som inte sätt Oprah intervjun måste göra det för den är verkligen rolig och bra!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0