I'm laying my cards down

Det slog mig nyss att om 3 veckor sitter jag på ett flygplan påväg till Itlaien!! :D Kan knappt fatta att det har gått så här fort. Det känns som det var nyss hela klassen bestämde oss för att åka till Rom. Och nu är det snart dags. Bara 3 ynka veckor, 21dagar. Herregud vad fort det kommer gå och inte snacka om hur fort det har gått! Har längtat efter det här i snart 3år. När man började 7:an. ''ååh tänk i nian när vi har samlat ihop massa pengar så kommer vi åka utomlands...'' viiippps så är man här. Sedan så slår det en att det är bara 1 månad kvar med världens underbaraste människor. Det kommer bli hur jobbigt som helst att skiljas ifrån dessa underbara människor. Vi har bara känt varandra i mindre än 3 år. Men det känns som en evighet för alla är så nära varandra.
Idag är det måndag och jag är ledig. Skönt skönt. Ska nu springa upp och hämta min engelska bok och skriva in min ''crime story'' på datan så jag blir klar med den.
''Vegas or Bust'' Tyrone Wells


några av de bästa. mig hittar man lätt ;) hon med trasiga byxor som hade ramlat lite för många gånger påväg upp till Bergsstugan.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0