I'm comming up on infra-red

Godmorgning!
För det är det verkligen! Fick för första gången se en bild på Seth från Eclipse! Blev riktigt glad. Sen fick jag reda på att i eftermiddag nån gång så kommer appletrailers släppa en scen från Eclipse!! Hur glad blev inte jag liksom? Så ikväll när jag kommer hem från stallet kan jag kanske se det. Sen kommer även Twilight Oprah avsnittet ut idag nån gång! Det ska bli hur himla kul som helst! Har verkligen sett fram emot den här dagen. Har inte nämnt att Rob fyller år så stort än men jag lovar innan jag åker till Sofia så kommer komma upp något speciellt ;) Nu ska jag åka ut till stallet!


Söta söta jätte söta Seth som spelas av Bo Bo Stewart :)

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0