I'm calling out for you again

Måste bara säga att jag älskar Rudy mest av allt på denna jorden.
Skolan idag var helt okej känns som jag inte riktigt gjort nått idag bara runnit igenom varje lektion... Hade det praktiska i biologin och ja det gick väl inge vidare. Jag orkar seriöst inte lägga ner mer tid på skolan nu. I helgen ska ja skriva klart 2 uppsatser sen tänker ja inte göra ett skit mer i skolan för denna termin! Tycker det låter jävligt skönt om jag ska vara ärlig. Var ut till Rudy sen. Som vanligt var det toppen! Älskar att komma ut dit, man kan verkligen sluta tänka på skolan och allt annat bara ta allt som det kommer. Man kan ju inte säga nej till den känslan. Nu ska jag faktiskt gå ner och kolla på TV. Dags för Vampire Diaries.

Calling Out - Lazee feat Apollo Drive

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0