I will get it right

Det är så himla nära nu! Bara 5ynka dagar kvar.
Jag pratar såklart om Italien resan! Idag hade vi möte om själva resan och snackade regler och sådant. SNart är det dags och jag längtar verkligen grymt mycket. Men till vad jag gjort idag. Igår gjorde jag illa knät vilket betydde ingen dans idag. Så jag åkte hem och drog sedan ut till stallet. En varm dag som har varit riktigt bra. I morgon ska ja besöka gymnasiet jag ska börja på i höst med Irma. Sen ska vi upp till skolan och hon ska få träffa in sjuka klass ;) Hahah det blir säkert bra. Min dag har liksom inte direkt varit så intressant. Lite bilder på Rudy som jag tog idag kommer kanske in sen i natt. Det låter ju super. I natt! Sova är för pussys! Nej då :) Nu ska jag sluta babbla om ointressanta saker, vilket jag i för sig gör jämt men ändå!

Så här glad var jag i lördags efter LC  :D


Map of the Problematique - Muse



Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0