Do you got something to say?

Sitter här och lyssnar på bra musik och bara längtar!
Längtar efter allt möjligt alltså det är helt sjukt. Framför allt är det Italien resan! Liksom imorgon är det söndag, på måndag morgon 02.45 så går bussen från Norrtälje ner mot Skavsta. 2timmars buss resa ungefär sedan går planet mot Italien 07.00. Det är verkligen något jag längtar efter. Jag längtar också efter att få vara kär, det kanske låter hel galet men jag vill verkligen hitta någon. Känns bara som om jag verkligen inte kommer göra det. Det finns nån där ute jag vet men vad gör man när man verkligen önskar att man man hade någon? Man får helt enkelt vänta och se. Sommarlovet, ni anar inte hur mycket längtar men ändå fruktar. Skönt med lov ingen skola bara slappa hela dagarna.. Sen kommer man ju till det att klassen splittras. Jag har inte riktigt tänkt på det förens här om dagen då jag kände att jag fick lite lätt panik över det hela. Vill verkligen inte längre sluta. Vill fortsätta gå med dessa underbara männiksor. Dem är seriöst de bästa som finns. Underbara på alla sätt och vis. Underbara minnen som jag aldrig kommer att glömma. Bästa tiden i hela mitt liv än så länge har varit dessa 3år. Önskar att jag kunde stanna tiden precis just nu för jag är så jäkla lycklig. De borde inte få vara till låtet att vara så här glad som jag är nu. Har nästan precis allt jag kan önska i livet. Kände det när jag var ute och red idag, att jag var bara så otroligt lycklig. Var hur när som helst att börja gråta för att jag var så jävla lycklig. Nu blir det nog snart sängen för mig. Ska upp tidigt i morgon så jag hinner göra allt jag ska göra i morgon. Packa, städa mitt rum, städa på pappas jobb, kanske rida om ja hinner. Bloggar innan jag åker till Italien. Kanske en snabb mobilblogg precis innan planet går. Vet inte alls hur jag kommer ha tillgång till internet där nere. Men man har bästa sällskapet! Vill jag ha uppdateringar inom Twilight världen så skickar man iväg ett sött sms till Sofia.


Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Jag älskar klassen så jävla mycket jag med, vi måste ta vara på veckan i Italien och göra den till dne bästa veckan på dessa 3 år :D

JAG ÄR KÄR I KLASSEN <333

2010-05-23 @ 11:24:38
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0