a moment of love

Livet är lagom perfekt nu alltså! Ligger just nu ute i solen på gräs mattan med datan, musik och cola i en flaska brevid mig! Är klar med allt skolarbete för den här terminen och om precis 1vecka så ligger man vid poolen i Italien. Är så grymt glad just nu. Livet leker verkligen. I morgon går vi halva dagen normalt sen börjar kultur veckan! Det ska bli såå extremt roligt! Sen i morgon kväll ska jag även hoppträna. Denna vecka kommer bli helt otrolig tror jag. Sen på fredag så är vi lediga och då ska jag till frisören och klippa mig. Ska smöra lite med min mamma och försöka övertala henne om att betala för slingor. Tyvärr kommer jag nog inte lyckas. I kväll nån gång så kommer Muse släppa sin nya låt Neutron Star Collision (Love Is Forever) som är det första singeln från Eclipse soundtracket. Satan vad jag har längtat och nu är det dags! nu ska ja fortsätta ligga här i solen och njuta måste snart byta sida och sola framsidan också! Viktigt viktigt ;)

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0