you don't like me you just want the attention

måndag måndag måndag, en ny start på en ny vecka.
Som sagt då var det bara att påbörja denna nya vecka. Idag har allt flytigt på precis som vanligt. Jag har varit glad och nöjd med en liten fundering i slutet av dagen som gjorde allt lite knepigare till detta kommer jag.. Skolan var okej och inget speciellt hände så det är väl inte så mycket att säga om det. Efter skolan var det första att hänga med några in på kryddan när de köpte lite saker, som tur va så köpte Anton O chips och inte godis så ja kunde smaka! Hahah sådant gillar vi. Sen gick vi upp några stycken på bibblan och satt där och snackade osv. Sen bar det av till gymmet och jag kände verkligen att jag inte hade tränat på 1 vecka. Inte bra! Men i morgon ska ja dit igen och få instruktioner och lite mer maskiner att syssla med. Det där lilla knepiga... Är det möjligt att man kan gilla/vara kär i två stycken samtidigt? Eller vara helt otroligt blind att man inte ser att man verkligen tycker om någon? Tror nämligen jag känner så precis just nu. Eller egentligen så har jag ingen aning för hur vet man seriöst om man är kär? Man blir inge smartare på den fronten om man läser böcker som handlar om kärlek eller ser filmer för sådant som händer där händer aldrig i verkligen. Kom och tänka på Eclipse nu när ja skrev om att vara kär i 2st samtidigt.. Ojoj vilket problem man ska ha egentligen att man aldrig kan vara nöjd! Jag får se var detta tåg tar mig och nöjja mig med min okända destination.
Förövrigt så har perfektion fått två nya namn och ansikten, Robert & Alexander.
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0