You can do better then me, but I can't do better then you

Heej!
Sådär då var det torsdag och i morgon är der fredag och sen är det äntligen helg! Den här veckan har kännts extremt seg. Känns som om dagarna har hållit på i dygn! Menmen man får stå ut. Idag har det varit en helt vanlig torsdag. De första 3 lektionerna är så sega så ja dör. Herregud bild lektionen känns dubbelt så lång som den igentligen är, sen NO och matte gör ju inte förmiddags lektionerna något roligare. Efter lunch hade vi musik prov. Ja, det gick väl bra tror ja. Det var lätt lätt men man vet ju aldrig. Sedan var det spanska och jag säger bara en sak: BLÄÄÄ! Fy fan vad jag hatar spanska. Sersiöst, det finns inget värre än spanska. Det är bara så himla tråkigt, jag lägger liksom inte alls ner någon energi på de lektionerna eller på läxorna vi får. Tar bara allt med det förgivet. Efter skolan som ja gick tidigare från eftersom ja behövde köpa nått och äta och för att jag inte orkar med spanskan så åkte jag ut till Rudy. Red henne och det gick väl helt okej. Hon är lite ostadig i dressyren känner jag och får ta och nöta på det nu. Sedan bar det hem och då vart det middag och nu ska jag plugga spanska. Uch fy och blä. Har massa glosor som jag inte alls har kollat på såå. JUSTE! Jag är över över över lyckligx10000000 för att de ska släppa en 3Disc Edition av The Twilight Saga: New Moon. Hallelujah jag blev verkligen glad när jag läste det. Ska nog ta och förhandsboka det snart!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0