you belong with me

hejjsann
sitter här nu och precis ''ätit'' frukost. Jag mår en aning illa och har bara fått i mig mina B-vitaminer + järn tabletterna. Vilken frukost. Så idag kommer det säkert bli as jobbigt eftersom ja inte kan äta. Men jag har ju min leksak så jag klarar mig nog! Snart ska jag gå upp och sminka mig och sådant tråkigt. Sen blir det iväg till bussen. Skoldagen ser ut precis som en vanlig onsdag. SV, MA, MU, Lunch, SO/SV, NO en helt okej dag i mitt tycke. Efter skolan drar jag ut till stallet. Kanske inte bloggar om ja nu inte får för mig att göra det på iPhonen! haha
vi hörs sötnosar!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0