We we're born for this!

Då var det dags att blogga lite grann.
Idag har vi haft släkten här och det har varit jätte mysigt. Vi firade då mig, Viktor, Jakob och Sebastian. Jag blec 800kr rikare och fick present kort på SF Bio, 500kr totalt. Riktigt prefkt för mig som kommer gå så mycket på bio i vår. Vi åt lite lunch och sen efterätt. Snack och skratt och bara mys. Snart hade jag tänkt att sätta mig ner med läxorna och skriva klart den där jävla histoiren. Vi har 30 minuter att skriva en historia med en början som ja tycker är störd! Om man tog bort Hökarängen hade det vart jätte lätt men nehe, de jävla ordet måste vara med! Så det kommer väl ta ett tag och komma på en bra historia plus att Hök, Kalle, 18 och Rimbo måste finnas med i sagan? Helt sjukt. Så det är bara att fixa det. Jag läängtar som en galning till min födelsedag. Vet inte varför men bara verkligen gör det. Älskar att fylla år! Haha nu ska ja snart gå här ifrån!
pussar

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Härligt med pengar (a) :D

2010-01-24 @ 20:06:58
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0