sweet music

I morgon är det sista dagen på den här veckan!
Jaha då var torsdagen över. Jag skulle egentligen åkt ut till stallet idag men kände att jag har spanska läxa och den kan jag inte så behövde verkligen plugga på det. Skolan idag var helt normal och jag kände mig verkligen lat. Har inte direkt gjort något bra på hela dagen. Nu sitter jag då som sagt och pluggar spanska och lyssnar på New Moon The Score, måste välja en låt som han har gjort till på onsdag men jag har lite beslut ångest och vet inte riktigt välken låt jag ska välja. Kanske ska jag ta ''You're Alive''.. Men borde ta något mer längre kanske. Men våran lärare sa att man skulle välja en som man själv tyckte om och eftersom jag gillar alla så blir det riktigt svårt.. Får väl välja desperat på tisdag kväll. Nu har jag precis ätit middag och det blir mer pluggande.
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0