upptagen av någon anledning?

Har inte skrivit på hela dagen och vet inte riktigt varför? Har egentligen haft tid men har typ bara inte orkat. Hur har min dag sätt ut idag då? Den har varit seg. Jag kände mig smått dålig hela förmiddagen och eftermiddag. Låg mest i soffan och sen kolla på när pappa meckade med min dator som nu fungerar. ÄNTLIGEN! Instalerade då alla mina sims spel, sådan nörd som jag är så älskar jag att spela sims! Vill verkligen köpa sims 3 men liksom nu är det ju så att jag har inte gått om en sak som kallas pengar och eftersom jag har annat jag ska lägga ut min pengar på och eftersom jag ska spara till min Europa resa..  Pengarna kommer verkligen försvinna i vår eftersom jag ska göra ett anatal biobesök i år. Har redan klarat av ett och i morgon blir det ett till. För i morgon då ska jag pluss 9 till från klassen gå och se Avatar i 3D i Stockholm. Det ska verkligen bli super kul! Kommer nog ta med kameran så det kanske kommer lite bilder i morgon! Nu kanske jag ska spela mer sims eller försöka komma fram till något om dagen efter bion!
pussar

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Jaaa ta med kameran din.. Jag orkar inte ta me min :D

De kommer att blir BÄST :)

2010-01-04 @ 09:08:16
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0