Thansk To The Vampire

Tjohej!
Idag när jag gick upp så var de ca. -18 ute. Jag frös bara när jag såg det. I mitt rum har jag ca 25-30 grader, så sjukt skönt, älskar det. Pappa försökte starta bilarna för ett tag sedan men de startade inte! haha jag kommer inte här ifrån idag. Så idag blir det bara att stanna hemma. Ska ladda som en galning inför i natt då det är People's Choice Awards! Woho det ska bli riktigt kul då Twilight är nominerad för ett antal priser. Jag tror även att True Blood var nominerat för något. Har en känsla av att Twilight kommer att ta hem många av priserna de är nominerade för. Så var det ju iallafall på MMA (MTV Moive Awards), Teen Choice Awards, och nästan allt annat de vart nominerade till. Det går bara inte att undvika fenomenet. Sen sitter jag även och hoppas på att de kanske kan visa en Eclipse trailer. Har hört att Kellan och Taylor ska vara där, man kan ju hoppas att Rob också kommer men tror verkligen inte han gör det, tyvärr! Menmen, det ska bli kul ändå eftersom det är galor så! Hahah. Nu kanske jag ska gå upp till mitt varma rum och spela sims eller nått sådant!
pussar
och jaa rubriken? haha det ar en låt de spelade på nyhets morgon när de sjöng så:)) haha ja tyckte det var lite kul.

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Hmpf.. vi har 27 -...

2010-01-06 @ 12:06:02
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0