Take It Off

Jag hatar mig! Ucsh det är så jävla jobbigt när ja knappt kan äta något. Idag har jag ätit: 4små plättar, 2matskedar ris, jätte lite tårta. Och nu är jag proppmätt. Kan verkligen inte få i mig något! Fattar absolut inte vad som är fel kan verkligen inte bara äta. Om det kommer fortsätta så här så tänker jag fan åka till doktorn och se vad som är fel. För så här ska det väl ändå inte vara? Så om jag fortfarande inte kan äta på typ tisdag måste jag fan till sjukhuset och se vad som håller på att hända. Om jag inte äter kommer jag inte orka något och jag kommer bli helt svag å blek och usch vill inte tänka på det.. Sen ska jag träna i morgon och på söndag plus att jag ska rida. Hur fan ska man orka det om jag inte äter? sucksucksuck. Ska ändå iväg och göra det.
Nu till min nya pressar låt! Har lyssnat på den på iPhonen hela eftermiddagen, kom på att min telefon har bättre högtalare än min dator! haha lite konstigt men så är det när man har en telefon för 8500kr (;

Take It Off - Ke$ha

sjuukt bra är den!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0