strul med det mesta

Tjohej,
Idag har internet inte funkat och min data har fått tok ryck och har bestämt sig för att inte funka. Så nu får jag låna mammas data tills min burk funkar. Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit! Har bara legat i soffan och kollat på TV usch ucsh det känns inte bra men sådana dagar behövs ibland också. I morgon kommer jag nog vara ensam hemma om ingen har lust att komma hit för mamma, pappa och Vitkor ska till sthlm och se på bio. Jag ska inte med den hä gången för jag ska se denna film på Måndag, såklart snackar vi om Avatar, jag hört mycket om den och den har fått mycket bra recensioner så hoppas de är bra. Vi ska även se den i 3D och det ska bli super häftigt! Menmen nu ska jag läsa lite mer Twilight bloggar!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0